سایبان پنجره و کاربرد آن

سایبان پنجره

همانطور که از پنجره به منظور تامین نور طبیعی خورشید درروز و همچنین دریچه ای بعنوان تهویه هوای داخل اتاق و ساختمان استفاده می شود. در مواقعی لازم است جلوی نور شدید خورشید و همچنین برخورد دانه های باران ، زمانیکه باران و باد با هم می آیند که در مواقعی باعث دردسر می شوند را گرفت .
از اینرو پوشش بالای پنجره طوریکه جلوی عبور کامل نور خورشید را نگیرد و در واقع بعنوان سایبان پنجره عمل کند و همچنین پوشش جهت جلوگیری از اصابت دانه های باران به پنجره و شیشه ها و یا نفوذ از درزهای اطراف پنجره که به عنوان باران گیر یا پرش گیر باران عمل کند، لازم است.

شرکت سایه روشن برای اولین بار درایران اقدام به طراحی و تولید نوعی باران گیر پنجره و درب یا پرش گیر باران یا سایبان پنجره از نوع سایبان پیش ساخته نموده است که قابلیت نصب سریع و آسان داشته و با انتخاب رنگ پوشش می توان میزان نور عبوری را تنظیم کرد که جهت نصب بالای درب و پنجره بسیار مناسب و کارا می باشد.
این سایبان پیش ساخته و باران گیر پنجره در ابعاد مختلف (پیش آمدگی) تولید وعرضه میگردد که بنا به ارتفاع درب یا پنجره و زاویه تابش خورشید و زاویه بارش باران و سایر فاکتور های مورد نیاز و دلخواه مشتری عزیز، می توان اندازه آن را تعیین نمود.

سایبان پنجره
سایبان پنجره

جهت نصب بالای درب های ورودی ساختمان نیز استفاده می شود .مخصوصا درب هائی که از جنس چوب می باشند و نور شدید خورشید و قطره های باران باعث تغییر رنگ و پوسیدگی آنها می شود.
شکل زیبای آن و تنوع رنگ در براکت ها و پوشش این نوع سایبان و بارانگیر و همچنین کاربردی بودن آن باعث استفاده روز افزون از این سایبان ها درساختمان ها شده است.

 

1- براکت در سایبان پنجره

در سه اندازه 80 سانت، 100 سانتی متر و 150 سانتی متر تولید می شود. با توجه به ارتفاع درب یا پنجره و یا استفاده مفید از فضائی که قرار است پوشانده شود، می توان براکت با اندازه یا پیش آمدگی مورد نظر را انتخاب نمود.

 

2- فیکسینگ بار

فیکسینگ بار یا زهوار عقب و جلو از جنس آلومینیوم با رنگ آنادایز شده می باشد که در جلو و عقب براکت جهت ثابت نگه داشتن ورق و آببندی با دیوار از آن استفاده می شود. فیکسینگ بار دارای شیار هائی می باشد که ورق داخل آن شیار ها قرار می گیرد.

اجزاء سایبان پنجره
اجزاء سایبان پنجره

 

3- نوع ورق

از ورق پلی کربنات دو جداره 5 میل یا 6 میل و یا ورق پلی کربنات تخت یا فلت یا نشکن 3 میل و یا ورق اکرولیک جهت پوشش استفاده می شود.

 

4- رول بولت و چسب آکواریوم

از متعلقات آن می باشد که جهت ثابت نگه داشتن براکت به دیوار و از چسب آکواریوم نیز جهت آببندی بین درز ها مخصوصا درز بین زهوار پشت و دیوار از آن استفاده می شود.

 

ویژگیهای سایبان پنجره

جهت نصب بالای درب های ورودی ساختمان نیز استفاده می شود .مخصوصا درب هائی که از جنس چوب می باشند و نور شدید خورشید و قطره های باران باعث تغییر رنگ و پوسیدگی آنها می شود استفاده از این سایبان ها بسیار لازم بوده و تقریبا کسانیکه با این محصول آشنائی دارند بسیار فراگیر شده است.
شکل زیبای سایبان پنجره و تنوع رنگ در براکت ها و پوشش این نوع سایبان پنجره و بارانگیر و همچنین کاربردی بودن و قابلیت نصب بر روی تقریبا کلیه سطوح ساختمان، باعث استفاده روز افزون از این سایبان ها درساختمان ها شده است.

Comments (03)

  • جلیل عمله

    مارس 1, 2020 / 4 سال ago

    سلام
    شما نمایندگی در شمال خوزستان دارید؟
    لطفا قیمت روزبدهید
    امکان ارسال محصولات را دارید؟
    با تشکر

    • مرادی

      جولای 17, 2020 / 4 سال ago

      باسلام وخسته نباشید بنده درکرمانشاه ساکن هستم خواستم ببینم درکرمانشاه هم نمایندگی دارید که ما هم از محصولات شما استفاده کنیم.اگر جواب خیر است لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه می توانیم ازخدمات شما استفاده کنیم.ممنون

  • مبین

    ژانویه 7, 2023 / 1 سال ago

    سلام
    بسیارعالی
    نمایندگی دریزد دارید؟؟؟

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X