قیمت سقف متحرک استخر؛ مزایای سقف متحرک

سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک استخر و در کل قیمت سقف متحرک بستگی به متراژ استخر، نوع متحرک بودن، جنس پوشش، طرح درخواستی از جمله ارتفاع پوشش و… بستگی دارد. پس از بازدید اولیه و با توجه به درخواست مشتری و کاربرد سقف مورد نظر طراحی اولیه توسط واحد طراحی سایه روشن به همراه برآورد اولیه تنظیم و جهت تایید به مشتری اعلام می گردد.

اجرای سقف متحرک برای استخر از جمله این سقف ها می باشد که دارای یک استراکچر فلزی از جنس پروفیل آهن نورد شده می باشد. با اجرای رنگ آمیزی اپوکسی یا گالوانیزه گرم روی سازه (جهت جلوگیری از پوسیدگی در معرض هوای استخر) و سپس پوشش با ورق پلی کربنات و نصب و آب بندی ورق ها که توسط یراق آلات آلومینیوم مخصوص صورت می گیرد.

سقف متحرک استخر
سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک استخر بیشترین تاثیر را از جنس پوشش که ورق پلی کربنات دو جداره یا چند جداره باشد یا ورق پلی کربنات فلت نشکن باشد و همچنین ضخامت مورد نظر و یا اینکه جنس پوشش سقف متحرک استخر ورق UPVC باشد، متغییر می باشد و تحت تاثر قرار می گیرد. از دیگر عواملی که روی قیمت سقف متحرک استخر یا هر نوع سقف متحرک پاسیو یا سقف متحرک وید تاثیر می گذارد ، نصب یا عدم نصب موتور و ریموت کنترل بر روی سقف متحرک می باشد.

اجرای سقف متحرک استخر یا سقف متحرک وید و سقف متحرک پاسیو با توجه به کاربرد و استفاده ای که از محل پوشش مثلا استخر می شود. قیمت سقف متحرک را توجیه می کند .

سقف متحرک استخر به دو منظور اصلی انجام می شود

1- علت پوشش می تواند جلوگیری از ورود گرد و خاک و خاشاک و یا احیانا جلوگیری از سقوط جانداران به داخل استخر باشد . که در این صورت اجرای سقف با ارتفاع کم پیشنهاد می شود که در نهایت قیمت سقف متحرک استخر خیلی کمتر می باشد.

2- علت پوشش سقف استخر علاوه بر موارد ذکر شده بالا ، استفاده از استخر در چهار فصل سال می باشد. در این صورت ارتفاع سقف را بیشتر در نظر می گیریم که در این حالت قیمت سقف متحرک استخر نسبت به حالت اول که ارتفاع کمتری دارد بیشتر می شود.

اجرای سقف متحرک علاوه بر استخر بر روی پاسیو و هم چنین اجرای سقف متحرک وید ساختمان و وید موتورخانه برج ها کاربرد گسترده ای دارد ، به این شکل که در حالت عادی سقف روی وید گسترده شده و در مواقع لازم همچون مواقعی که نیاز به تعمیر یا جابجائی قطعات موتور خانه به بیرون باشد سقف متحرک باز می شود. در بعضی از وید ها و نورگیر ها و پاسیوها نیز از سقف متحرک پاسیو یا سقف متحرک نورگیر جهت تهویه هوای داخل ساختمان استفاده می شود.

Comments (01)

  • اردلان

    می 3, 2020 / 4 سال ago

    سلام من یک استخر فضای باز در شمال دارم که کناره های استخر با شیشه سکوریت کار شده و سقف آن با چوب کار شده است . روی آن پلی کربنات کار گذاشتم ولی بعد از دو سال بر اثر باد کنده و از بین رفت لطفا در خصوص پوشش راهنمایی بفرمایید . ابعاد۵/۷×۷متر

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X