قیمت پوشش سقف پلی کربنات بر اساس چیست؟

سقف پلی کربنات

متاسفانه جهت پوشش سقف حیاط خلوت طبقه اول یا سقف پاسیو طبقه اول با ورق پلی کربنات و پروفیل آهن با ابعاد کمتر از استاندارد لازم استفاده می شود که به علت قیمت ارزانتر از نورگیر حبابی و به علت نیاز مبرمی که برای پوشش سقف حیاط خلوت لازم است مورد استقبال نیز واقع شده است ،ولی پس از مدت کوتاهی حتی چند ماه ، ضعف های این نوع پوشش با ورق پلی کربنات هویدا می شود.

 

برخی از ضعف های ورق پلی کربنات

ضعف هایی چون خارج شدن از آب بندی ، مات شدن ورق به مرور در اثر گرد و خاک (که به صورت گل و لای خود را نشان می دهد ، صدای شدید در بارندگی (هنگام برخورد دانه های باران با ورق) و… به همین دلیل تاکید داریم که تنها گزینه جهت پوشش سقف حیاط خلوت طبقه اول ، نورگیر حبابی می باشد و حتی جهت پوشش سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو از پشت بام نیز نورگیر حبابی بهترین گزینه می باشد . حتی اگر قیمت پوشش سقف با نورگیر حبابی نسبت به قیمت پوشش سقف پلی کربنات گران تر باشد ولی اجرای سقف با نورگیر حبابی هم ایمن تر بوده و قابلیت عبور نور از آن در دراز مدت بهتر بوده و دارای دوام بهتر و بیشتری بوده و در کل اجرای سقف با نورگیر حبابی به صرفه ترنسبت به اجرای سقف پلی کربنات می باشد.

قیمت پوشش سقف پلی کربنات

قیمت سقف پلی کربنات بسته به اینکه ورق پلی کربنات دو جداره یا جند جداره باشد. یا شکل ورق ها اهم از ساده، مثلثی و لانه زنبوری و یا ورق پلی کربنات فلت (تخت یا نشکن ) باشد. هم چنین به ضخامت ورق ها که از 3 میلی متر تا 20 میلیمتر و در رنگ های متنوع موجود می باشد بستگی دارد و قیمت ها متفاوت می باشد.

پوشش پلی کربنات
پوشش پلی کربنات

تعداد جداره ها و ضخامت به طور منطقی قیمت شان متفاوت و عملکرد شان (از جمله بارپذیری ، ضربه پذیری و عایق گرما و سرما ودنشان) بالطبع فرق می کند ولی قیمت پوشش سقف پلی کربنات فلت یا همان ورق تخت یا پلی کربنات نشکن نسبت به ورق های دو جداره یا چند جداره خیلی گران تر است. به این دلیل نشکن بودن ، عدم تغییر رنگ و نصب آسان تر و ایمن تر ، هر روز برکاربرد آن از جمله در صنعت ساختمان ، دکوراسیون داخلی ، نما ،صنعت گلخانه و … گسترده تر می شود.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X