تاثیر‌اشعه uv خورشید روی رنگ خودرو

تاثیر‌اشعه uv خورشید بر روی رنگ خودرو

برای محافظت از خودرو در برابر نور خورشید، عوامل جوی،گرد و غبار و فضولات پرندگان از سایه بان ماشین استفاده می شود. تاثیرات مخرب این عوامل بر روی رنگ و قطعات پلاستیکی خودرو، ضرورت احداث پارکینگی مناسب را دوچندان می کند.
تابش نور خورشید در فصل تابستان تاثیر زیادی بر قسمت خارجی (بدنه) و قسمت داخلی خودرو دارد. تابش نور زیاد بر سطح بدنه باعث ماتی رنگ خودرو(از بین رفتن لایه کیلر رنگ) شده و زیبایی ظاهری ماشین را از بین می‌برد و ارزش خودرو را پایین می آورد. بر اثر گرمای زیاد باد داخل لاستیک ها کم شده و به اطراف فشار وارد می کند و در نهایت باعث ترکیدگی لاستیک ها می شود.

دمای داخل خودرو در فصل گرما بشدت افزایش پیدا می کند و دمای داخل بیشتر ازد‌مای بیرون می شود (توصیه می شود هرگز فرزندان خود را در ماشین در و پنجره بسته در فصل گرما تنها نگذارید چه بسا جان آنها به خطر می افتد. آمارها نشان می دهد سالیانه تعدادی بر اثر افزایش دمای داخل خودرو جان خود را از دست داده اند) این افزایش دما باعث تغییر شکل قطعات پلاستیکی، شکستن و یا ترک خوردن داشبورد و از بین رفتن صندلی های خودرو می گردد.
موارد اعلام شده باعث می‌گردد که رانندگان در فصل تابستان دنبال جای پارک مناسبی، برای توقف خودرو باشند. پیدا کردن سایه، یکی از بزرگترین دغدغه رانندگان در فصل تابستان شود. شرکت سایه روشن برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، مشکلات را مرتفع ساخته و با تولید، طراحی و اجرای انواع مدل پارکینگ و سایبان ثابت و متحرک ماشین، امکان پارک مناسب را فراهم می آورد.

تاثیر‌اشعه uv خورشید روی رنگ خودرو

موارد استفاده از پارکینگ و سایبان ماشین

ساخت و ایجاد پارکینگ تکی و گروهی و سایبان در حیاط منزل و ویلا و محوطه های مجتمع های تجاری و مسکونی،مراکز اداری ،نظامی و آموزشی، مجتمع های تفریحی و ورزشی ، بیمارستانها، هتلها، و… امکان پذیراست.

 

مزایای استفاده از پارکینگ و سایبان ماشین

• در ساخت این پارکینگ ها به دلیل انعطاف پذیری زیادی که دارند، طراحی و شکل متنوعی از جدیدترین مدلهای ساخت سایبان و پارکینگ مدرن بکارگیری فلز را امکان پذیر می کنند.
• استفاده از فلز در ساخت این سایبان های ماشین، باعث شده که مقاومت زیادی در برابر سقوط اجسام داشته باشند.
• طول عمر طولانی دارند.
• طراحی مدرن باعث زیبایی و خاص شدن سایبان ها می شود.
• محافظی برای خودرو در برابر ریزش های جوی، فضولات پرندگان و تابش نور خورشید است.

قیمت سایبان و پارکینگ ماشین

محاسبه قیمت پارکینگ و سایه بان خودرو بستگی به متریال و مصالح مصرفی و هزینه های اجرا دارد.
برای ساخت و اجرای سایبان ماشین از استراکچر فلزی عمدتا آهن استفاده می شود. همچنین امکان استفاده از سازه ی فضایی برای ساخت استراکچر سایه بان وجود دارد. برای پوش نهایی از محصولات متنوعی از جمله ورق های اکرولیک و پلی کربنات، ورق ها و آلیاژهای فلزی، ورق ABS و همپنین انواع پارچه و برزنت استفاده می شود.
همان طور که ملاحظه کردید طراحی و متریال برای ساخت این سایبان ها بسیار متنوع و متغیر می باشد. برای محاسبه دقیق قیمت سایبان های خودرو پس از بازدید فضای مورد نظر، طراحی و برآورد دقیق هزینه های پروژه انجام می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

تاثیر‌اشعه uv خورشید روی رنگ خودرو

انواع سایبان ماشین به صورت متحرک و ثابت قابل اجرا است.

سایبان ثابت خودرو:
خاصیت باز و بسته شدن ندارد و یکی از بهترین و مناسب ترین پارکینگ ها با سازه ای سبک می باشد، و به دو نوع سایبان ثابت به صورت یک طرفه و سایبان ثابت به صورت دو طرفه قابل اجرا است.
سایبان متحرک خودرو:
قابلیت باز و بسته شدن را دارد. مقاوم بوده و به راحتی قابل حمل است.

دسته بندی انواع سایبان و سقف پارکینگ متحرک :

1. آلومینیومی:
سقف متحرک آلومینیومی یکی از پرکاربردترین نوع سقف پارکینگ است. به دلیل مقاومت بالا و وزن سبکی که دارد همواره به عنوان یکی از بهترین نوع سقف پارکینگ پیشنهاد می گردد.
2. پارچه ای:
سقف پارکینگ پارچه ای انواع مختلفی دارد و بدون داشتن ستون روی دیوار می توان نصب گردد.
3. شیشه ای:
سقف پارکینگ شیشه ای یکی از گرانترین نوع سقف های متحرک است زیبایی خاصی داشته و از پروفیل آلومینیوم در ساخت آن استفاده می شود.
4. ورق پلی کربنات:
پوشش سایبان خودرو با ورق پلی کربنات از نظر زیبایی ظاهری مانند شیشه بوده ولی با قیمت ارزانتر نسب به آن با توجه به رنگهای متنوع و قابلیت های ارزنده ای که دارند جایگزین مناسبی برای شیشه و پارچه هستند.
بهترین روش پوشش سقف پارکینگ, استفاده از ورق های پلی کربنات با سازه های فلزی می باشد, که به دلیل وزن سبک,بهترین عایق حرارتی مناسب, مقاوم در برابر ضربه خوردگی, بالا بودن تحمل فشار زیاد, ضد اشتعال, ضد اشعه ماوراء بنفش(uv), گزینه مطلوب, برای پوشش سایبان و پارکینگ خودرو با قیمت مناسب است.

شرکت سایه روشن با بکارگیری بهترین متریال و استراکچرهای فلزی با دوام، ماندگاری بالایی را در خلق یک پارکینگ و سایبانی متناسب با محیط(ایجاد سایبان در فضای خارج و داخل حیاط ) را برای شما به ارمغان می‌آورد و همواره پاسخگوی سوالات مشتریان ارجمند و خاص پسند خود در اقصی نقاط کشور است.

مشاوره و استعلام قیمت رایگان

آیا بهترین مرکز طراحی و اجرای انواع پارکینگ و سایبان ماشین را می شناسید؟
شرکت سایه روشن با بهره مندی از دانش فنی، توان تولید، آشنایی با روشهای نوین طراحی سازه و همچنین نیروی کار مجری زبده و با سابقه خود در این حوزه به عنوان یکی از پیشرو ترین شرکت ها در این عرصه است.

نمونه ای از پروژه های پارکینگ و سایبان انجام شده شرکت سایه روشن :

 

 

تاثیر‌اشعه uv خورشید روی رنگ خودرو تاثیر‌اشعه uv خورشید روی رنگ خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
    0
    سبد خرید