پوشش سقف استخر چهار فصل

پوشش سقف استخر چهار فصل

به منظور استفاده از استخر, در فصل های مختلف سال, بکارگیری پوششی مناسب از الزامات این کار می باشد.

مزایای استفاده از این پوشش سقف برای استخرها عبارتند از:

1-استفاده از استخر در فصل گرما و سرما (تبدیل استخر تابستانی به استخر چهار فصل)
2-جلوگیری از ورود گرد و غبار و برگ
3-جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش (Uv)
4-کاهش هزینه های مربوط به تعویض آب استخر
5-خصوصی کردن فضای استفاده از استخر
6-جلوگیری از تبخیر آب استخر و…

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا شرکت سایه روشن با بکارگیری مدرن ترین سازه های پوشش سقفی استخر, با تولید, طراحی و اجرای منحصر به فرد خود زیبایی بی نظیری, برای فضای ویلای شما به ارمغان می آورد.
پوشش سقف استخر به 2 صورت ثابت و متحرک قابل طراحی واجرا می باشد.

پوشش سقف استخر چهار فصل

انواع پوشش سقف های استخر

1-پوشش سقف استخر به صورت ثابت: این نوع پوشش قابلیت باز و بسته شدن را ندارد و به صورت ثابت می باشد. در صورت درخواست کارفرما می توان سقف را به صورت ثابت و دیواره ها را به صورت متحرک که خاصیت باز وبسته شدن را دارد، اجرا کرد. حرکت دیوارهای متحرک استخری به صورت دستی یا اتوماتیک قابل اجرا است.

همچنین می توانید در پوشش سقف ثابت استخر را از نورگیرهای حبابی که مستحکم هستند و قابلیت باز و بسته شدن دارند، با ابعاد مختلف و رنگ بندی متنوع که توسط شرکت سایه روشن تولید و اجرا می شوند، استفاده کرد.

2-پوشش سقف استخر به صورت متحرک: این نوع پوشش سقفی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و به صورت دستی یا اتوماتیک قابل اجرا می باشد.

الف)پوشش سقفی استخر متحرک به صورت دستی: برای باز و بسته شدن از نیروی دست استفاده می شود. شرکت سایه روشن با بکارگیری سازه های سبک در تولید، طراحی واجرای این سازه های پوشش استخری, باز و بسته شدن آنها را به صورت دستی آسان تر کرده است.

ب)پوشش سقفی استخر متحرک به صورت اتوماتیک: باز و بسته شدن این نوع پوشش های سقفی به صورت اتوماتیک انجام می شود. پوشش های سقفی متحرک اتوماتیک بدلیل سهولت استفاده و دارا بودن سنسور در شرایط جوی نامناسب (برف و باران) بیشترین کاربرد را دارد.

-در صورتی که استخرهای عمومی در جایی ساخته شده که از بیرون قابل رویت باشند، ملزم هستند که از پوشش سقف جهت جلوگیری از دید و اشراف استفاده نمایند. پوشش سقفی متحرک اتوماتیک پرکاربردترین نوع این سقف ها هستند.
-برای پوشش استخرها و تبدیل استخر به استخرهای چهارفصل, از شیشه –پارچه(pv) و ورق های پلی کربنات در طرح و رنگ های متنوع استفاده می شود.

بهترین پوشش برای سقف متحرک استخر

بهترین روش پوشش سقف استخر, استفاده از ورق پلی کربنات با سازه های آلومینیومی می باشد, که بدلیل وزن سبک، بهترین عایق حرارتی و رطوبتی مناسب، مقاوم در برابر ضربه خوردگی, بالا بودن تحمل فشار زیاد، ضد اشتعال، ضد اشعه ماوراء بنفش(uv)، گزینه مطلوب، برای پوشش سقف استخر است.
نکته:انتخاب آلیاژهای فلزی (آلومینیوم یا آهن) برای استفاده در سازه های پوشش سقف استخر در مناطق مختلف بادر نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و میزان رطوبت نسبی هوا صورت می گیرد.
در مناطق شمالی و جنوبی کشور بدلیل بالا بودن میزان رطوبت هوا، از آلومینیوم بدلیل خاصیت ضدزنگ بودن استفاده می شود.

شرکت سایه روشن به عنوان مجهزترین و بزرگترین مرکز ساخت سازه های پوشش استخری با داشتن تیم متخصص و حرفه ای خود درتولید، طراحی و اجرای مدرنترین پوشش های سقفی,آماده خدمت رسانی به تمام هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *