کاربرد پوشش نورگیر در بیمارستان

پوشش نورگیر در بیمارستان چه کاربردی دارد

بیمارستان و مراکز درمانی از عمده فضاهایی هستند که تعداد زیادی از مراجعین در آن حضور دارند. مراجعین فضاهای درمانی،عموما بیماران و خانواده های آن ها هستند, که عمدتا ازشرایط جسمی و روحی مطلوبی برخوردار نبوده و نیازمند به احساس آرامش در مدت حضور خود در بیمارستان ها هستند.
معماران و دست اندرکاران صنعت ساختمان با رویکرد تبدیل فضای درمانی به یک فضای آرامش بخش نسبت به طراحی فضای بیمارستان ها و مراکز درمانی اقدام می کنند.

به همین واسطه شرکت سایه روشن در جهت رفع این نیازها، محصولات و خدمات خود را طراحی و برای بیمارستان ها و مراکز درمانی اجرا و پیاده سازی می نماید و برای پوشش نورگیر در بیمارستان ها از نیروهای متخصص خود استفاده میکند.

حال با توجه به سهولت مسیر تردد یک فرد بیمار در بیمارستان، به ادامه مطلب می پردازیم.

1-ورودی اصلی ساختمان بیمارستان:

عمدتاً در بیمارستان ها یک سکو برای توقف آمبولانس در نظر گرفته می شود که سقف آن میتواند توسط ورق اکریلیک و ورق پلی کربنات به صورت قوسی و تونلی پوشش داده شود. این سقف ضمن زیبایی خاصی که به فضا می بخشد، می تواند از بارش مستقیم برف و باران جلوگیری نموده و همچنین از تابش مستقیم نور خورشید که ممکن است به درب های ورودی ساختمان آسیب برساند محافظت نماید.

2-پوشش سقف سالن انتظار بیماران:

معمولا بیمارستان ها یک لابی بزرگ دارند که محل تجمع و انتظار بیماران و خانواده های آنها در هنگام پذیرش است. این فضا که سقف آن به عنوان وید تا طبقه آخر ادامه دارد، فضای مناسبی برای استفاده از نور طبیعی و تهویه ی هوای عمومی ساختمان است.

با توجه به این توضیحات و فضای بزرگ این سالن های انتظار، استفاده از نورگیرهای حبابی شرکت سایه روشن که دارای استراکچر فلزی، پایه های فایبر گلاس و حدود 20 سایز مختلف از اشکال و رنگ های متنوع نورگیر می باشد، توصیه می شود. این نورگیرها می توانند ضمن تامین نور طبیعی, رنگ مورد نظر فضا و تهویه هوای مناسب و قابل کنترل را ایجاد نمایند.

پوشش نورگیر در بیمارستان

3-پوشش راه پله ها و فاصله بین دو ساختمان مجزا در بیمارستان:

در بیمارستان ها خدمات مختلف، در طبقات و یا ساختمان های مجزا ارائه می شوند که بیماران گاهی مجبورند فاصله بین طبقات و یا میان دو ساختمان را طی کنند. در فصول بارش و با توجه به شرایط بیمار،گاهاً این رفت و آمدها موجب آزار بیماران و کادر درمانی و خانواده های آن ها می شود.
شرکت سایه روشن راه حل های متنوعی برای پوشش مدرن و کاربردی این فضا، برای بیمارستان ها را ارائه می کند.
پوشش های اکریلیک و پلی کربنات در اشکال هندسی مختلف، از جمله پوشش های قوسی و یا چند وجهی ، سقف های تونلی و نورگیرهای حبابی، همگی قابلیت استفاده در فضاهای مذکور را دارد.
استفاده از توانمندی های شرکت سایه روشن در این زمینه بارها و بارها توسط مراکز درمانی در دستور کار قرار گفته که خوشبختانه نتایج رضایت بخش آن قابل استناد می باشد.

پوشش نورگیر در بیمارستان

4-ساخت فضاهای جدید با کاربردهای متنوع اداری و درمانی:

گاهی اوقات با توجه به ارائه خدمات جدید، در بیمارستان ها، از جمله خدمات اداری، نیاز به ایجاد یک ساختمان با سرعت بالا و استفاده از مصالح خشک و بدون نیاز به فونداسیون می باشد.
شرکت سایه روشن می تواند جهت پوشش دیواره و درب ساختمان از ورق های اکریلیک ویا پلی کربنات استفاده نموده و از نورگیر حبابی برای ساخت یک سقف کاملا ایزوله و آب بندی شده استفاده نماید تا این نیاز را برای بیمارستان ها مرتفع سازد.

5-جداسازی درون ساختمان (پارتیشن بندی):

در صورت نیاز به فضا سازی با قابلیت عبور نور از دیواره (به صورت دائم و موقت)، شرکت سایه روشن می تواند نسبت به فضا سازی و تفکیک فضاهای موجود ساختمان اقدام نماید.

ما کلیه سازه های خود را به مدت پنج سال گارانتی و مادام العمر تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار میدهیم.

پوشش نورگیر در بیمارستان پوشش نورگیر در بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *